فطرت کے انداز کیسے ہیں یہ فطرت کی کیا کہانی ہے


" فطرت" اسی طرح بڑے پیمانے پر اصل دنیا اور زندگی کے عجوبوں کی نشاندہی کر سکتی ہے۔ نوعیت کی تحقیقات سائنس کا ایک بہت بڑا ٹکڑا ہے ، اگر زیادہ نہیں تو۔ اس حقیقت کے باوجود کہ لوگ فطرت کے لئے اہم ہیں ، انسانی عمل کو باقاعدگی سے دوسرے عام معجزوں سے ایک مختلف طبقے کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔

فطرت سے زندگی بنتی ہے


 لفظ فطرت قدیم فرانسیسی فطرت سے حاصل ہوا ہے اور یہ لاطینی لفظ نٹورا ، یا "بنیادی خصوصیات ، عام انداز" سے حاصل ہوا ہے اور قدیم مواقع میں حقیقی معنوں میں "پیدائش" کی علامت ہے۔ قدیم سوچ کے طریقے سے ، عام طور پر یونانی لفظ کا ایک بڑا حصہ فاسس (interpretation) کی لاطینی تشریح کے طور پر استعمال ہوتا تھا ، جس کی شناخت واقعی ان پیدائشی خصوصیات کے ساتھ کی گئی تھی جہاں پودوں ، مخلوقات اور دنیا کی مختلف جھلکیاں اپنے ہی طور پر پیدا ہوئیں۔ انداز. کیا فطرت کا عمومی خیال ، اصل کائنات ، پہلی فکر کے مختلف اجزاء میں سے ایک ہے۔ سقراط نے اس لفظ سے پہلے کچھ بنیادی استعمال کے ساتھ شروع کرنے سے پہلے سوچا (اس لفظ کی ایک خاص پیمائش تھی ، خاص طور پر ہرکیولس کے لئے) ، اور اس کے بعد سے اسے ہمیشہ کی نقد رقم ملی ہے۔ حالیہ سیکڑوں سالوں کے دوران ، موجودہ دور کی منطقی تکنیکوں کی تخلیق کے دوران ، فطرت ایک وسیع حقیقت کی حیثیت اختیار کرچکی ہے ، الہی قوانین کے تحت مربوط اور متحرک ہے۔ جو بھی ہو ، یہ دیکھنا شروع ہو گیا: اسی کے مطابق اسے کچھ خاص طریقوں (روسو ، امریکی غیر سخت) یا خدا کی عدم استحکام یا بنی نوع انسان کے تجربات کے سیٹ (ہیزل ، مارکس) کے ذریعہ سادہ افزودگی کے ذریعہ تقدیس کے طور پر سمجھا جاتا تھا۔ اسی کے باوجود ، خاص طور پر ، چارلس ڈارون کے بعد ، فطرت کا ایک نامیاتی مفروضہ اسی طرح دنیا میں لایا گیا ، جو سرکاری مفروضے کے ساتھ دشمنی کا شکار تھا۔


 . فطرت زندہ پودوں اور مخلوقات کے مجموعی ڈومین اور کبھی کبھی بے جان چیزوں کی سرگرمی کا اشارہ دیتی ہے۔ جس طرح سے کچھ چیزیں ظاہر ہوتی ہیں اور اپنا معاہدہ تبدیل کرتی ہیں ، جیسے زمین کا ماحول اور نمائش۔ اس کی باقاعدگی سے معنی "دیسی رہائش گاہ" یا جنگلی کے طور پر کی جاتی ہے ، یعنی جنگلی مخلوق ، چٹانوں ، لکڑیوں اور مجموعی طور پر ایسی چیزیں جو انسانی شفاعت کے بعد سے بنیادی طور پر تبدیل نہیں ہوئی ہیں ، یا انسانی ثالثی کے باوجود اس کی وجہ سے اس کی وجہ سے کوئی فرق نہیں پڑا ہے۔ مثال کے طور پر ، من گھڑت مصنوع اور انسانی تعاون فطرت کے ٹکڑے کے بارے میں نہیں ہے اور سوائے اس کے کہ وہ ہنر مند ہو ، مثال کے طور پر ، "انسانی جبلت" یا "پوری نوعیت"۔ عام چیزوں کی روایتی ابتداء ، جو آج کسی بھی صورت میں دریافت کی جاسکتی ہے ، خصوصیت اور جعل سازی کے مابین اس کے برعکس کو ظاہر کرتی ہے ، جعلی کو انسانی بیداری یا انسانی دماغ نے بنایا ہوا سمجھا جاتا ہے۔ خاص ترتیب کے مطابق ، اظہار "خصوصیت" کو غیر فطری یا غیر معمولی سے پہچانا جاسکتا ہے۔