What is digital marketing, how does it work?
ڈجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے، یہ کیسے کام کرتی ہے؟

پیو ریسرچ سینٹر کی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ پچھلے تین سالوں میں ، بالغوں کے ذریعہ انٹرنیٹ کے استعمال میں کم از کم 5٪ اضافہ ہوا ہے۔ اب ، پہلے سے زیادہ ، کاروبار ڈیجیٹل دنیا کے پیش کردہ مواقع سے فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ دوسرے الفاظ میں ، آن لائن مارکیٹنگ لوگوں کے خریداری کے فیصلوں میں بہت بڑا کردار ادا کرتی ہے۔

 کسی بھی کاروبار سے قطع نظر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی قطع نظر ، مارکیٹنگ کا مجموعی مقصد ہدف کے سامعین سے صحیح جگہ اور صحیح وقت پر جڑنا ہے ، اور انٹرنیٹ کے مقابلے میں آپ کے سامعین کے ساتھ رابطہ قائم کرنے کے لئے اور کیا بہتر جگہ ہے۔

How Social Media Digital Marketing Works
How Social Media Digital Marketing Works


 اس سے پہلے کہ ہم آپ کے کاروبار کیلئے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے 9 فوائد کو دریافت کریں ، آئیے بنیادی باتوں کو دور کرتے ہیں۔

 ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟

 مختصر طور پر ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ سے مراد الیکٹرانک ڈیوائس یا انٹرنیٹ کے ذریعے مارکیٹنگ ہوتی ہے۔ یہ انٹرنیٹ مارکیٹنگ کا ایک اور لفظ ہے۔

 آج ، سیکڑوں ہزاروں کاروبار ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں مشغول ہیں ، کیونکہ انہیں اس طرح بڑی تعداد میں لوگوں تک پہنچنا آسان اور زیادہ سرمایہ کاری مؤثر لگتا ہے۔

بہت سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی تدبیریں ہیں ، جن میں سے کچھ یہ ہیں: سرچ انجن کی اصلاح (SEO)

ادا کی گئی تلاشی

 اشتہارات ڈسپلے

 سوشل میڈیا مارکیٹنگ

 مواد کی مارکیٹنگ

 ای میل مارکیٹنگ

 اثر و رسوخ کی مارکیٹنگ

 الحاق کی مارکیٹنگ

 روایتی طور پر ، ٹیلی ویژن ، ریڈیو ، میگزین ، واقعات ، اور براہ راست میل جیسے چینلز کا استعمال کرتے ہوئے کاروبار اپنے ہدف کے سامعین تک پہنچ گئے۔ اب ، جیسے جیسے لوگ زیادہ وقت آن لائن گزارتے ہیں ، کاروبار ڈیجیٹل چینلز کے ذریعے ممکنہ خریداروں تک پہنچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ بہر حال ، مارکیٹرز کو وہاں جانے کی ضرورت ہے جہاں لوگ ہوں۔

 اگر آپ اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو تبدیل اور متنوع بنانا چاہتے ہیں تو ، آپ شاید ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ان نئے حربوں کے فوائد کو سمجھنا چاہتے ہیں۔

 تو ، آئیے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے سرفہرست فوائد کو جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔


1. بار بار مواصلات کے ساتھ گاہک کی وفاداری میں اضافہ کریں

 جیسا کہ آپ جانتے ہیں ، موجودہ صارفین کو برقرار رکھنے کے لیے نئے گراہکوں کو راغب کرنے اور اسے تبدیل کرنے میں زیادہ لاگت آتی ہے۔ کسٹمر کی وفاداری قائم کرنا مشکل ہوسکتا ہے ، لیکن آپ کی کوششوں کے لیے یہ قابل قدر ہے۔

 اپنے صارفین کے ساتھ فروخت کو حتمی شکل دینا بہتر ہے ، لیکن فروخت کے بعد ان صارفین کو برقرار رکھنا اس سے بھی بہتر ہے۔ برقرار رکھنے والا صارف ایک اور خریداری کرسکتا ہے یا دوسروں کو آپ کے برانڈ کی سفارش کرسکتا ہے ، جس سے فروخت میں اضافہ ہوتا ہے۔ امریکہ میں ، 40٪ آن لائن شاپنگ آمدنی دہرا گاہکوں سے ہوتی ہے ، جو 8٪ سائٹ کے زائرین ہیں۔ صارفین کو برقرار رکھنے کے لیے آپ کو ان سے رابطے میں رکھنے کی ضرورت ہے اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ اس کو پہلے سے کہیں زیادہ آسان بنا دیتی ہے۔ کچھ ثابت شدہ تدبیریں شامل ہیں:


2. ایمیل کے ذریعے مارکیٹنگ۔

 ذاتی نوعیت کی ای میل کی پیش کش: جیسا کہ آپ اپنے صارفین کے بارے میں جانتے ہو ، آپ انہیں متعلقہ مصنوعات کے لئے موسمی ڈسکاؤنٹ کوڈز یا نئی مصنوعات کی ریلیز تک خصوصی رسائی جیسے ذاتی نوعیت کی پیش کش بھیج سکتے ہیں۔ اس سے نہ صرف گاہک قابل قدر محسوس ہوتا ہے ، بلکہ اس سے بار بار فروخت بھی ہوسکتی ہے۔


 3. سوشل میڈیا مصروفیت

 صارفین کو سوشل میڈیا چینلز پر پیروی کرنے کی ترغیب دیں۔ جب وہ کرتے ہیں تو ، آپ کو ان تک روزانہ رسائی حاصل ہوگی جب وہ اپنے سوشل میڈیا فیڈز کے ذریعے سکرول کرتے ہیں۔ انہیں مددگار ، متعلقہ مواد یا ایسے مواد کے ساتھ مشغول رکھیں جو انھیں متاثر کرتا ہے اور خوش کرتا ہے۔ جب بھی انہیں دوبارہ آپ کی خدمت یا مصنوع کی ضرورت ہو ، وہ آپ کے کاروبار سے خریدنے کے لئے زیادہ موزوں ہوں گے۔

 سیفورہ کے بیوٹی اندرونی اور VIB پروگرامس کمپنی کی ایک عمدہ مثال ہے جو پوائنٹس پر مبنی وفاداری پروگرام کا استعمال کرکے اپنے صارفین سے رابطہ قائم کرنے کے لئے پرعزم ہے ، جو آف لائن اور ڈیجیٹل چینلز دونوں کو بروئے کار لاتی ہے۔

گاہک ہر خریداری Beauty انسٹور یا آن لائن پر اپنے بیوٹی اندرونی کارڈ کا استعمال کرسکتے ہیں ، اور کارڈ میں خرچ کردہ رقم کا پتہ لگاتا ہے۔ جتنا زیادہ صارف خرچ کرتا ہے ، اتنے ہی خوبصورتی کے اندرونی نکات وہ چھڑا سکتے ہیں۔ ممبران اپنے نکات پر نظر رکھنے اور ان کے انعامی پوائنٹس کا استعمال کرکے مزید مصنوعات خریدنے کے لئے اپنے اکاؤنٹ کو آن لائن تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ ممبران کو ذاتی نوعیت کی ای میلیں موصول ہوتی ہیں جن میں انہیں نئی مصنوعات ، خصوصی فروخت اور ممبرشپ کے تحائف سے آگاہ کیا جاتا ہے۔ آگے آنے والے آرٹیکلس میں ہم مزید ڈجیٹل مارکیٹنگ سے وابستہ ٹولز پر مزید بات کریں گے۔